Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben seninle konuşmaya gelmiştim ama sen orada değildin."

Çeviri:I had come to talk to you but you were not there.

0
3 yıl önce

6 Yorum


radyoaktif

"i came to talk to you but you had not been there." neden doğru değil? Ben oraya gittiğimde o kişi çoktan gitmiş zaten. E demekki benim gitme eylemim past tense olurken, o kişi çoktan gitmiş olduğu için past perfect olmuyor mu?

1
Cevap ver3 yıl önce

alcoholokaust

i had come for to talk .... neden kabul edilmiyor for kullanılmamasının nedenini anlatabilirmisiniz. tşk.

0
Cevap ver3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

for ve to yu aynı anda kullanamazsınız.

2
Cevap ver3 yıl önce

ibrahim-sami

Zaten burada to... "için" manasinda

0
Cevap ver2 yıl önce

ExpressMon

neden ''i had come to talk with you but you were not there.'' saymadı?

0
Cevap ver2 yıl önce

edip73528

with ile anlaminda degilmi zaten neden kabul edilmedi

0
Cevap ver9 ay önce