1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Come swim with me."

"Come swim with me."

Překlad:Pojď si se mnou zaplavat.

March 1, 2015

12 komentářů


RadomrKen

Proč se v tomto případě nepoužije: Come to swim with me.

March 1, 2015

kacenka9

Hm. Jste me dostal. Ja nevim. "Come to swim with me" je take spravne. To uricte. Napadji mne dve mozna vysvetleni. Ja to pocitove beru jako dva prikazy za sebou. Skoro bych si prala, aby tam byla carka. "Come, swim with me" Pojd, zaplavme si spolu. Druha moznost je, ze se tim mysli 'a swim' - come for a swim with me. Ale 'Come delej neco" se pouziva i jinde. Come cook with me, Come walk with me. Ja preferuji sve vysvetleni dvou prikazu za sebou. Treba mne nektery kolega opravi.

March 1, 2015

nueby

Pokud vím, všechny tři způsoby se používají a znamenají naprosto totéž, jen se liší ve frekvenci použití: come verb, come to verb a come and verb. Ženě domorodce se líbí hlavně come swim a come and swim, kdežto verze s "to" o dost míň.

"Come, verb" je jako souvětí trošku jinde.

March 1, 2015

HonzaZidek

K tématu viz poutavá diskuze zde: http://english.stackexchange.com/q/268448/73094, speciálně diskuze mezi WS2 a StoneyB.

March 17, 2016

xaver154979

"Pojď, zaplavem si." vyhodnoceno jako chyba :(

March 16, 2017

Vojtaenk

Proč nemůže být poplav se mnou?

February 2, 2018

VitPlechaty

Může znít překlad i "Pojď se mnou plavat"? Nebo to by bylo právě to výše zmíněné "Come to swim with me"?

February 19, 2018

Filomena.Prvni

V ČJ spíše "Pojď, poplaveme spolu." V AJ nejspíše "Come, we will swim together."

May 4, 2018

PavelAlfiS

Pojď se se mnou koupat. ?

September 14, 2018

Praha2017

Nemůžu říct ''Pojď, plavej se mnou''? A když tak proč ne?

March 26, 2019

Honza626598

Proč nejde "Pojď se mnou plavat"?

October 9, 2019

Honza626598

Proč není uznáno "Pojď se mnou plavat!"?

October 9, 2019

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.