1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Come swim with me."

"Come swim with me."

Překlad:Pojď si se mnou zaplavat.

March 1, 2015

12 komentářů


RadomrKen

Proč se v tomto případě nepoužije: Come to swim with me.


kacenka9

Hm. Jste me dostal. Ja nevim. "Come to swim with me" je take spravne. To uricte. Napadji mne dve mozna vysvetleni. Ja to pocitove beru jako dva prikazy za sebou. Skoro bych si prala, aby tam byla carka. "Come, swim with me" Pojd, zaplavme si spolu. Druha moznost je, ze se tim mysli 'a swim' - come for a swim with me. Ale 'Come delej neco" se pouziva i jinde. Come cook with me, Come walk with me. Ja preferuji sve vysvetleni dvou prikazu za sebou. Treba mne nektery kolega opravi.


nueby

Pokud vím, všechny tři způsoby se používají a znamenají naprosto totéž, jen se liší ve frekvenci použití: come verb, come to verb a come and verb. Ženě domorodce se líbí hlavně come swim a come and swim, kdežto verze s "to" o dost míň.

"Come, verb" je jako souvětí trošku jinde.


HonzaZidek

K tématu viz poutavá diskuze zde: http://english.stackexchange.com/q/268448/73094, speciálně diskuze mezi WS2 a StoneyB.


xaver154979

"Pojď, zaplavem si." vyhodnoceno jako chyba :(


Vojtaenk

Proč nemůže být poplav se mnou?


VitPlechaty

Může znít překlad i "Pojď se mnou plavat"? Nebo to by bylo právě to výše zmíněné "Come to swim with me"?


Filomena.Prvni

V ČJ spíše "Pojď, poplaveme spolu." V AJ nejspíše "Come, we will swim together."


PavelAlfiS

Pojď se se mnou koupat. ?


Praha2017

Nemůžu říct ''Pojď, plavej se mnou''? A když tak proč ne?


Honza626598

Proč nejde "Pojď se mnou plavat"?


Honza626598

Proč není uznáno "Pojď se mnou plavat!"?

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.
Začít