1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She does not have a sofa."

"She does not have a sofa."

Переклад:У неї немає дивана.

March 1, 2015

17 коментарів


arct1c

Вважаю форму "немає диванУ" більш доречнішою


gtc2015

Лише якщо у реченні мова про "орган влади в ісламських країнах".

Бо "диван (ліжко)" у родовому відмінку - це "дивана".

https://www.yenotes.com/uk/words/conjugation/search/?word=дива́н&lang=uk


ES-trella

Вона не має чого?- диванУ!!! ніяк не диваН!!!


Vitduo

Вибаате, чи не могли б додати варіант із "нема"? Через технічні труднощі неможу відкрити звіти


SergioRuido

Могли би, це лише з сотню речень, дрібниця.. а що заважає додавати одну літеру і вживати повну форму слова?


zenhorb

вона не має дивану-"дивана"-калька з російської


Fb8U1

Глянемо в орфографічний словник. Диван - Дивана. Перевірте і повірте.


Fb8U1

Ці мінуси поставили мені, орфографічному словнику, чи собі?


Mishanya16

З якого моменту sofa на укр. Перекоадається як софа а не диван ?


gtc2015

Щонайменше з часів Лесі Українки.
http://sum.in.ua/s/sofa


DianaD413783

Вона немає диван???? Ви себе чули?


gtc2015

А вас не зацікавило, чому за тим посиланням три таблички, і у двох - "дивана"?

Відповіді є тут http://sum.in.ua/s/Dyvan

https://www.yenotes.com/uk/words/conjugation/search/?word=дива́н&lang=uk


KDsM12

Чому HAVE, а не HAS???


gtc2015

Тому що є DOES (а не do).

У запитаннях так само https://www.duolingo.com/skill/en/Questions/tips-and-notes - дається одне "s" на "комплект" дієслів і допоміжне дієслово do забирає його собі.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.