1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the origin of our na…

"What is the origin of our name?"

Çeviri:Bizim adımızın kökeni nedir?

March 1, 2015

8 Yorum


saidnursi

our sözcüğünü over gibi okuyor


YalnGrkemK

"isimlerimizin kökeni nedir?" çevirisini kabul etmesi gerekirdi.


sonrero

name demiş names değil


Hayriyebalci

Menşei de olur, hem de bal gibi olur.


hrylmz0

isim ve ad eş anlamlı kelimelerdir.


sakamuniyya

asıl, köken aynı sayılmaz mı


[aktif olmayan kullanıcı]

    Adının kökeni nedir? Niye olmadı


Mavera4

    ismimiz nerden gelmektedir dedim kabul etmedi :/

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.