"On wypił wodę."

Tłumaczenie:He drank water.

3 lata temu

4 komentarze


bat400870

W czasie teraźniejszych dodajemy s w 3 os l.poj (make->makes, take->takes), w czasie przeszłym do czasowników regularnych dodajemy ed (listen->listened) a czasowniki nieregularne trzeba się nauczyć (be, was, been; break, broke, broken; cut, cut, cut; do, did, done; drink, drank, drunk...)

2 lata temu

Krak146010

A dlaczego "he has drunk water" nie zaliczyli?

1 rok temu

angielski802786

Bo to czas Past Simple (osoba+czasownik w II formie). Ty podałeś przyklad w Present Prefect

1 rok temu

Micoo0
Micoo0

Dlaczego nie: he drank THE water, albo: he drank A water?

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.