Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Kočka chodí po mé sukni."

Překlad:The cat walks over my skirt.

před 3 roky

23 komentářů


chvojka

proč mi to neuzná odpověd "the cat walks on my skirt?"

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Už uzná, dík. Myslím se kolegové báli předložky "on" kvůli uznání slovesa "go". We sure would not want the cat to be going on anyone's skirt :-)

před 3 roky

ursaursoun

a kdyz jsem napsal: " the cat goes on my skirt" tak je to tedy spatne v cem? diky

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To ta kocka na te vasi sukni vykonala potrebu. Ted uz si tu sukni na sebe nevezmete.

před 1 rokem

PureTrashVerca

To by bylo asi: Kočka jde na moji sukni

před 2 roky

FilipKoblk
FilipKoblk

Mi to zase neuzná The cat is walking on my skirt

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Mne uznava kdyz to zkousim. Nebyl nekde preklep?

před 2 roky

HonzaMich

Jakým důvode pro nepřijetí ma překlad "The cat walks over my skrit."? kde over má vyznam i pro "po".

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Vidim to na preklep. Ona veta "The cat walks over my skirt" je hlavni preklad. Jestli jste okopiroval to, co jste napsal jako odpoved, tak mate preklep ve slove SKIRT.... Tak jestli neni problem tam.

před 2 roky

MildoMilan

Co věta: The cat wolks after my skirt? dekuji

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Chtela jsem vam napsat, ze prece proto, ze 'after' znamena 'po', a pak mi to doslo :D
Neni 'po', jako 'po'. After je po mysleno casove. Po obede, po mne (na rade u lekare), po skole. Kdyz je 'po' ve smuslu 'po necem' a mam takovy pocit, ze se vetsinou jedna o pohyb, po silnici, po plazi, po ulici, po stole a v nasem pripade po sukni, tak to byva vetsinou ON - tedy na necem na povrchu neceho. Zde je jeste moznost OVER, coz znamena 'pres' , protoze ta sukne zas tak velka neni a kocka ji brzy prejde. Podobne by to bylo s mostem, ulici atd.

před 2 roky

MildoMilan

parada dekuji :-)

před 2 roky

gaston68cz

Není "po" jako "po" :-)

Mně napadl ještě jeden význam - jak by se to přeložilo ve smyslu útoku? Tedy např. věta "Ta kočka jde / chodí po mé sukni jako krocan po červené"?

před 2 měsíci

LucinkaPalacinka

Co takhle through?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To je skrz. To by tou sukni nejak prolezala.

před 1 rokem

MarekJankech

S neurč. členom by to nešlo? "A cat walks over my skirt." Neuznalo mi to.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Slo. Meli jsme tam variantu s neurcitym clenem uplne u vseho, KROME teto hlavni vety. Doplneno. Diky.

před 1 rokem

LZt9pqgI

proč je špatně is going on my skirt

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Též jsem dala "going" a Kateřina viz výše kulantně vysvětlila, proč to nejde. V tomto případě se zkrátka kočka na sukni potentou...

před 4 měsíci

vladsib
vladsib

The cat goes ower my skirt - by nešlo?

před 8 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Nešlo, over se píše s V.

před 4 měsíci

h64mJ9Ui
h64mJ9Ui

Proč je špatně: the cat goes over my skirt?

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

"go over" je tzv. frazove sloveso a znamena "prochazet necim" jako seznamem treba, neco znovu procist, prekontrolovat, projit, aby se nasly chyby. Go se v tomto pripade da pouzit pouze s ACROSS.

Ale jde WALK OVER i WALK ACROSS i WALK ON.

před 4 měsíci