Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Gablota jest obok stołu."

Tłumaczenie:The cabinet is next to the table.

3 lata temu

10 komentarzy


rahim373

Czemu nie The cabinet is near the table?

3 lata temu

mela.s

Ponieważ słówko "near" oznacza "niedaleko" a słówko "next to" oznacza obok

3 lata temu

agasa72

A dlaczego nie "the cabinet is beside the table"?

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

"next to", "beside", "by". Wszystkie są poprawne.

https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=obok

1 rok temu

GrazynaSma

The cabinet is by the table

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Też jest poprawne

1 rok temu

RadekKanto

Gdy daje "by" nie zalicza mi.

5 miesięcy temu

RadekKanto

Pomyłka. Gdzie indziej zrobiłem blad

5 miesięcy temu

cashasz

Wlasnie?

3 lata temu

sara264238

Ja wszystko mam dobrze

5 miesięcy temu