"What is his profession?"

Fordítás:Mi a foglalkozása?

March 2, 2015

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


KTibor7007

A miben profi? Nem helyes megfogalzás?


Abenhakan

Nem igazán.


Pola51

Mikor használjuk a profession-t, a job-t, vagy a work-t? Van erre valamilyen szabály?


ironcameleon

profession - szakma, hivatás, foglalkozás
job - állás, feladat, munka (az a munka, amit el kell végezni, amiért kapod a fizetést)
work - munka (munkavégzés, maga a fizikai vagy szellemi erőfeszítés, amit teszel ahhoz, hogy elvégezz egy "job"-ot)
He lost his job, because he did not work well. - Elvesztette a munkáját, mert nem jól végezte a munkáját (mert nem dolgozott jól).


Benjos007

mi a szakképzetsége? Nem vagyok benne biztos de szerintem ezt is elfogadhatná.


ironcameleon

A szakképzettség szükséges a hivatáshoz, a foglalkozáshoz. A kettő nem ugyanaz.


Katalin5246

A válaszom az volt " mi a szakmád?" Mivel a témakövetésben a profession= hivatás , foglalkozás, szakma" ,miért nem fogata el a Duo?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.