"Give me the knife!"

Çeviri:Bıçağı bana verin!

3 yıl önce

20 Yorum


s.sahinogluu

bıçağı ver bana please bu da olsun abicim

3 yıl önce

EgemenYour

bıçağı ver de kabul edilmeli

2 yıl önce

Ayendertrk

Bana bıçağı verin hepinizi deşeyim

5 ay önce

Tahaozr
Tahaozr

Pis KATİL

1 yıl önce

FatihDoan844309

Pic baatin gibi bicak avcisi mq tehlike madde

1 yıl önce

Oktay324195

Bıçağı verin bana da olur bal gibi

1 yıl önce

ATurkishWoman

Sakin...

4 ay önce

By.Zoray

Bana bıçak ver niye olmuyor ya . Bu örnekler iyice ingilizceyi sınırlıyor ama bence böyle olmamalı

3 yıl önce

Viforvendetta

"give me a knife"

3 yıl önce

acisoss

"give me a knife" : bana bir bıcak ver (servis veya ekmek bicagi gibi). "give me the knife": bicagi bana ver! (elindeki... gibi)

3 yıl önce

can_ping1234

ya aslında give a knife da a knife bir bıcak anlamındaysa ztn bıcak dediğimizde bir bıcak olduğunu anlamaz mıyız???

3 yıl önce

Selahattin149525

Bicagi bana ver dersek neden yanlis oluyor ki

3 yıl önce

AliTaskoparan

Yanlış değil. Ama sen Türkçe karakterlerle yazmadığından yanlış kabul etmiş olabilir.

3 yıl önce

-mendesarmy23-

abı telafuz ıgrenc

2 yıl önce

mhjj2

Bıçağı verin bana- niye olmuya yaaa lutfen soyleyin

2 yıl önce

YlmazEmre

Nöörcen nasıl denir ? :D

1 yıl önce

muhammedha358620

Ooogfffffff

1 yıl önce

muhammedha358620

Verin bana bıçağı olomıyoo

1 yıl önce

muhammedha358620

SİKTİM HEEE!!!

1 yıl önce

muhammedha358620

Yeee bu da oduuu

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.