Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Vezmi si své věci a jdi."

Překlad:Take your things and go.

před 3 roky

6 komentářů


BabickaBabacka

V Kanade by kazdy rekl Take your stuff. Take your things zni jako presny preklad z cestiny.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

No, ve statech by bylo jeste mozna beznejsi jine slovo zacinajici pismenem "s", ale nehodlam ho pridat do uznavanych prekladu.

před 3 roky

jan.blstak

Nedá se jako překlad slova: "věci" použít: "stuff" ?

před 3 roky

Limedka

Proč se zde nemůže použít "objects"? Je nějaký významotvorný rozdíl mezi "things" a "objects"?

před 1 rokem

Levejhak

Belongings? Nic?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Já jsem pro. A tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 2 roky