1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vezmi si své věci a jdi."

"Vezmi si své věci a jdi."

Překlad:Take your things and go.

March 3, 2015

8 komentářů


BabickaBabacka

V Kanade by kazdy rekl Take your stuff. Take your things zni jako presny preklad z cestiny.


jgstcd

No, ve statech by bylo jeste mozna beznejsi jine slovo zacinajici pismenem "s", ale nehodlam ho pridat do uznavanych prekladu.


VimZeNevim

Slovo začínající písmenem "s"? Jako nějaká sprosťárna? ;-) Poučte nás! A proč se teda nedá použít "stuff"!?


jan.blstak

Nedá se jako překlad slova: "věci" použít: "stuff" ?


Nemesis_NaR

Já jsem pro. A tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Limedka

Proč se zde nemůže použít "objects"? Je nějaký významotvorný rozdíl mezi "things" a "objects"?


Maminka-Nadenka

Take your clothes and go.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.