A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We have not seen our parents since yesterday."

Fordítás:Tegnap óta nem láttuk a szüleinket.

3 éve

6 hozzászólás


emokehojdu

Nem láttuk a szüleinket tegnap óta.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Jó.

3 éve

cselida

Abenhakan! A "Válaszd ki a hiányzó szót!" tipusú feladatoknál, miért nincs fordítás? Ezt most jól fordítottam, de sokszor lenne szükség arra, hogy lássam/lássuk a fordítást.

3 éve

N.Szel_Mari

Jelenteni kell a hibát; itt zsémbelni nemk elég ;)

2 éve

kogu4
kogu4

v.ö. I did not see you because I was not there. Nem láttalak, mert nem voltam ott.

4 hónapja

Terebesi
Terebesi

Tegnap óta nem láttuk a szüleinket.

2 éve