Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Mají ptáky."

Překlad:They have birds.

před 3 roky

5 komentářů


ben8esh

proč je špatně "They have got birds."?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože je to britská angličtina a toto je kurz americké angličtiny (proto i ta vlaječka). Britská angličtina je však přijímána a pokud není, tak je potřeba tyto, jinak správné, překlady doplnit. A k tomu slouží "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 3 roky

ben8esh

díky

před 3 roky

Slave_Zer0

They have je snad oni mají ne? Takže pokud vidím mají ptáky píšu jen have a ouhle je to chyba.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ejhe, opravdu to chyba je, protože čeština pozná osobu, o kterou se jedná, ze tvaru slovesa: "mám, máš, máme, mají..." Angličtina má jenom jeden tvar slovesa pro všechny osoby (s výjimkou 3. osoby čísla jednotného, kde se přidává koncovka "s"). I proto MUSÍ být vždy vyjádřený podmět. Tedy "Mám problém" musí být vždy "I have a problem"

před 2 roky