Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She likes fruit."

Traducere:Ei îi plac fructele.

acum 3 ani

4 comentarii


CarinaIon

DE CE TRADUCI 'FRUCTELE' DACA E SCRIS LA SINGULAR 'FRUCT'

acum 3 ani

DellyBlond1

Am scris iubeste nu plac

acum 1 an

Adenom

Unele substantive au aceeasi forma si pentru singular si pentru plural: sheep, fish (se adauga forma de plural “es” cand este vorba de mai multe specii de peste), fruit (se adauga forma de plural “-s” cand este vorba de mai multe soiuri de fructe), species, deer, series.

<pre> Ex: His favourite was a big white sheep. The sheep were grazing in the field. </pre>
acum 2 ani

aristiaene

Bendyyyyy!

acum 1 an