"She likes fruit."

Traducere:Ei îi plac fructele.

March 3, 2015

5 comentarii


CarinaIon

DE CE TRADUCI 'FRUCTELE' DACA E SCRIS LA SINGULAR 'FRUCT'

March 3, 2015

DellyBlond1

Am scris iubeste nu plac

November 25, 2016

i-sty

Și de ce traduci "ei" dacă e "she"?

March 4, 2015

Adrianutz

Pai ei ..se refera la ea..ei ii plac fructele

May 8, 2015

Adenom

Unele substantive au aceeasi forma si pentru singular si pentru plural: sheep, fish (se adauga forma de plural “es” cand este vorba de mai multe specii de peste), fruit (se adauga forma de plural “-s” cand este vorba de mai multe soiuri de fructe), species, deer, series.

<pre> Ex: His favourite was a big white sheep. The sheep were grazing in the field. </pre>
October 8, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.