Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I only love cats."

Tłumaczenie:Kocham tylko koty.

-1
3 lata temu

17 komentarzy


Nieqmaty
Nieqmaty

Czy "I only love cats" i 'I love cats only' znaczy to samo ? W języku polskim w zależności od lokalizacji słowa "tylko/wyłącznie" zdania mają różny wydźwięk.

11
Odpowiedz3 lata temu

ewwa3

Wg mnie "Ja tylko kocham koty" i "Ja kocham tylko koty" to dwa różne zdania o odmiennych znaczeniach. Pierwsze może być np. odpwiedzią na zarzut:"Co ci odbiło? Wydałeś tyle pieniędzy na domek dla kotów? Zupełnie zwariowałeś?" "Nie. Ja tylko (= po prostu) kocham koty." Drugie zdanie oznacza, że ktoś kocha tylko koty (= nie kocha nikogo/ niczego innego). A jak tę różnicę oddać po angielsku?

17
Odpowiedz3 lata temu

Yola448704
Yola448704

ewwa3,
I just love cats - Po prostu uwielbiam koty / Ja tylko kocham koty
I only love cats - Uwielbiam tylko koty / Ja kocham tylko koty

2
Odpowiedz7 miesięcy temu

WarsawWill
WarsawWill

"I love cats only" brzmi dziwnie do mnie, only przed czasownik jest bardziej naturalną.

7
Odpowiedz2 lata temu

Yola448704
Yola448704

WarsawWill,
"I love cats only" brzmi dziwnie. Natomiast zdanie z "only"
przed czasownikiem, "I only love cats", brzmi naturalnie.

2
Odpowiedz6 miesięcy temu

AdrianPawo2

Tak, chociaż pierwsza forma brzmi lepiej.

1
Odpowiedz3 lata temu

Syyylwia

Kocham koty <3

3
Odpowiedz12 lata temu

Natka72

i love only cats też zalicza

1
Odpowiedz1 rok temu

Ania200804

Chodzi o "tylko ja kocham koty, a nikt inny nie" czy "ja nic nie zrobiłem, tylko kocham koty"? Nie zabardzo wiem która odpowiedź jest poprawna.

1
Odpowiedz4 miesiące temu

j.ang.1

Ja też kocham koty ale rodzice mają alergie na sierść i nie moge mieć zwierzaka D:

0
Odpowiedz1 rok temu

Ania200804

Można też mówić pomarańcz na owoc ewwa. Ja czasami tak mówię.

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Werera1

Love cats!!! Kocham kotki kotki som super!!!

-2
Odpowiedz19 miesięcy temu

EmiliaKasp1

Akurat ja ninawidzę kotów! I powinni zrobić tak, żeby inni co nie zgadzają się to żeby mogli dać "nieprawda"

-4
Odpowiedz1 rok temu

Sqrapsz

Uwielbiam nie zaliczyło...szkoda ;-)

-6
Odpowiedz13 lata temu

xmoniczkax.567

Uwielbiam'' tak samo się nazywa jak ''kocham'' (love). Ale mają inne znaczenia. Jak np. pomarańcz :)

7
Odpowiedz3 lata temu

ewwa3

Pomarańcz to kolor, droga Moniko. A owoc to POMARAŃCZA.

10
Odpowiedz3 lata temu

eskeV2

Niech będzie zatem "zamek" :)

1
Odpowiedz2 lata temu

Powiązane dyskusje