"Este un măr."

Traducere:It is an apple.

March 4, 2015

9 comentarii


Marselly8

Care e regula, cand se scrie "It is" si "Is it"????

April 19, 2018

MFabian730

Se scrie "Is it" la o propozitie interogativa.. :)

August 21, 2018

AnabellaBo9

"It is" se pune la propozitie care informează ceva: It is an orange. "Is it" se pune atunci când intrebi ceva: Is it an orange?

May 8, 2019

Viteoc

De ce an si nu a ?

March 4, 2015

vasivasile

pentru ca an se pune cand dupa el utmeaza o vocala iar a cand urmeaza o consoana.

March 5, 2015

AnabellaBo9

Pentru că an se scrie când urmează o vocală,şi a se scrie când urmează o consoană

May 8, 2019

Diana552319

Se pune have la singular si has la plural?

April 23, 2019

punct3

Hace e a avea Has e are

April 30, 2019

punct3

Have*

April 30, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.