1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Este un măr."

"Este un măr."

Traducere:It is an apple.

March 4, 2015

16 comentarii


Marselly8

Care e regula, cand se scrie "It is" si "Is it"????


MFabian730

Se scrie "Is it" la o propozitie interogativa.. :)


AnabellaBo9

"It is" se pune la propozitie care informează ceva: It is an orange. "Is it" se pune atunci când intrebi ceva: Is it an orange?


Mariusicazdz

Raspuns foarte util ms


STEFANIA870857

Is it se scrie la o intrebare.


Mari16743

Is it, atunci când răspunzi la o intrebare


Viteoc

De ce an si nu a ?


vasivasile

pentru ca an se pune cand dupa el utmeaza o vocala iar a cand urmeaza o consoana.


AnabellaBo9

Pentru că an se scrie când urmează o vocală,şi a se scrie când urmează o consoană


STEFANIA870857

Pt ca cuvantul care urmeaza adica apple incepe cu vocala.


Diana552319

Se pune have la singular si has la plural?


punct3

Hace e a avea Has e are


STEFANIA870857

I have You have He has She has It has We have You have They have Doar la persoana a 3 a singular se scrie has.


felixbartic

de ce nu se ia in considerare solutia corecte

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.