Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bu kumaştan yapılmış bir takım elbise isterim."

Çeviri:I want a suit made out of this material.

3 yıl önce

9 Yorum


-Made-in-China-

out of hakkında özet bilgi verir misiniz

2 yıl önce

omaromaro

materyalin kumasla ne alakasi var :-) sadece birinci secenek I want a suit made of this fabric.... of material olan sik yaniltici...

3 yıl önce

Emma-lee93

Ikisi de oluyor materyal de sonucta yapildigi kumas demek :)

3 yıl önce

omaromaro

Tesekkürler... Ancak cümlede kumas kelimesi var.. Evet kumas bir materyaldir, ama kumasi materyal diye cevirmek mümkün ve dogru degil kanisindayim.. En azindan sistemin bütünlügü icinde cok yaniltici bir secenek.. Cünkü buradaki ögretim sistemi dogru bir kural olarak kelimenin tam karsiligini istemektedir... it is a dog... buna biz O bir hayvandir diye bir secenek sunamayiz... her ne kadar köpek bir hayvan olsa da... kumas bir materyal olsa da :-)

3 yıl önce

turappekmez

i want a suit made by this cloth.dedım."by" yanlıs ıdı.fakat clothe ? kesınlıkle hayır.bunu yapan arkadas az pratik yapta kelımnelerın ne anlama geldıgını unutma

3 yıl önce

Emma-lee93

Üstteki yorumda da böyle bir sıkıntı dile getirildi fakat dediğin cümle kullanılmaz pek yani cloth'lı olan cümle. Elbette biz de biliyoruz kumaşın kelime olarak karşılığının cloth olduğunu ama burada çeviri yapılıyor, en iyi/doğal çeviri seçeneği verilmeye çalışılıyor.

3 yıl önce

AkcabeyLee

Fabric kumaş nesi yanlış

1 yıl önce

Emma-lee93

Raporlayın

1 yıl önce

HseyinKEMA1

i want a suit made of this fabric. (this material - Bu materyal) olur.

1 yıl önce