"Jdu to hledat."

Překlad:I go look for it.

March 4, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


cernik

Nejde použít: "I go to look for it." ?


jgstcd

U "go" se infinitiv obvykle pouziva bez "to", jako u modalnich sloves.


pityu74

i go to search it?


nueby

Search for it. Protože search someone je prohledat někoho.


Robert183099

A co: I am going look for it. ???


Ivetacichrova

Tak na to jsem se taky ptala. Odpověď žádná. I go je špatně, to znamená pravidelnost, tedy chodím. Ale zatím nepřišla reakce.


MichalPetr13

I'm going to find it. To by nešlo?


ZdekaSchoo

ne, find je najít


LucieDanko3

I go to search for it - neuznáno proč


ZdekaSchoo

máte tam navíc "to", správně je i go search for it

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.