1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jdu to hledat."

"Jdu to hledat."

Překlad:I go look for it.

March 4, 2015

13 komentářů


cernik

Nejde použít: "I go to look for it." ?


jgstcd

U "go" se infinitiv obvykle pouziva bez "to", jako u modalnich sloves.


pityu74

i go to search it?


nueby

Search for it. Protože search someone je prohledat někoho.


Robert183099

A co: I am going look for it. ???


Ondejka5

I go search it - také jde, ne?!


opice1956

Už je tady v diskusi vysvětleno, že samotné SEARCH bez předložky znamená něco PROhledávat, a s předložkou FOR znamená něco hledat.


MichalPetr13

I'm going to find it. To by nešlo?


kelnsi

od kdy je look hledat


kacenka9

look neni hledat. ale 'Look for' je.


eva854358

proč ne: I search for it?


Petr490

I looking for it. Tohle je absurdní, přece když jdu hledat, tak asi to jdu hledat.


Ivetacichrova

Proč není I am going look for that? Jdu je přece I am going. I go znamená chodím.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.