"Jdu to hledat."

Překlad:I go look for it.

před 3 roky

6 komentářů


kelnsi
kelnsi

od kdy je look hledat

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

look neni hledat. ale 'Look for' je.

před 3 roky

cernik

Nejde použít: "I go to look for it." ?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

U "go" se infinitiv obvykle pouziva bez "to", jako u modalnich sloves.

před 3 roky

pityu74

i go to search it?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Search for it. Protože search someone je prohledat někoho.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.