"Jdu to hledat."

Překlad:I go look for it.

před 3 roky

7 komentářů


kelnsi

od kdy je look hledat

před 3 roky

kacenka9
Mod

look neni hledat. ale 'Look for' je.

před 3 roky

cernik

Nejde použít: "I go to look for it." ?

před 3 roky

jgstcd

U "go" se infinitiv obvykle pouziva bez "to", jako u modalnich sloves.

před 3 roky

pityu74

i go to search it?

před 2 roky

nueby
Mod

Search for it. Protože search someone je prohledat někoho.

před 2 roky

Robert183099

A co: I am going look for it. ???

před 2 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.