Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"No, it is not me, it is you."

Překlad:Ne, to nejsem já, to jsi ty.

0
před 3 roky

13 komentářů


CzechMickeyMouse

Napsal jsem chybně "Ne, to není mnou, to je tebou." Poradíte? Jak by tato věta zněla v angličtině správně?

8
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Napsal jste to spravne, jenom tam ta varianta nebyla. V anglictine se diky absenci sklonovani a casovani neda tohle uplne rozlisit. Mozna by se, pro zdurazneni dalo rici "no, it is not because of me, it is because of you. Ale "it is not me, it is you." je take prijatelne.

1
Odpovědětpřed 3 roky

mirek305156

Dobrý den. Napsal jsem - Ne to není moje. to je tvoje. Asi je to špatně. Jak by se napsala taková věta v angličtině?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

R3sidento

Já to napsal, stejně, a taky me to zajima

1
Odpovědětpřed 1 rokem

Jirka216837

Jestli se nepletu, tak vaše varianta by byla "No, it is not mine, it is yours"

0
Odpovědětpřed 5 dny

tenhobi
tenhobi

Varianta s ale "ne, to není mnou, ale tebou" není dostačující?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MarekPiln

Ne, to není mně, to je tobě - špatně?

0
Odpovědětpřed 7 měsíci

Jirka216837

To by tam bylo "it is not to me" a stejně v druhé části "to you"

0
Odpovědětpřed 5 dny

ElikaMacho3

Také jsem to přeložila : To není moje, to je tvoje. Jelikož neumím anglicky tak absolutně netuším jak to , že je překlad jinak.

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Ifa434178

Nebylo by to: It is not mine, it is your? Ale vůbec si nejsem jistá

0
Odpovědětpřed 3 měsíci

vladimirbz

napsal jsem "ne, to já ne, to ty" a vůbec nechápu, proč je to špatně

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

LenkaVagne

Prosim nedá sa táto veta úplne odstrániť stále udáva chybu aj keď to už pišem dobre.A už ma to hnevá že to ide do kolečka stále chybne!

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

misablazek

Hhhhh

-7
Odpovědětpřed 2 roky