1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No, it is not me, it is you."

"No, it is not me, it is you."

Překlad:Ne, to nejsem já, to jsi ty.

March 4, 2015

18 komentářů


CzechMickeyMouse

Napsal jsem chybně "Ne, to není mnou, to je tebou." Poradíte? Jak by tato věta zněla v angličtině správně?


kacenka9

Napsal jste to spravne, jenom tam ta varianta nebyla. V anglictine se diky absenci sklonovani a casovani neda tohle uplne rozlisit. Mozna by se, pro zdurazneni dalo rici "no, it is not because of me, it is because of you. Ale "it is not me, it is you." je take prijatelne.


mirek305156

Dobrý den. Napsal jsem - Ne to není moje. to je tvoje. Asi je to špatně. Jak by se napsala taková věta v angličtině?


Compmag

Jestli se nepletu, tak vaše varianta by byla "No, it is not mine, it is yours"


R3sidento

Já to napsal, stejně, a taky me to zajima


LenkaVagne

Prosim nedá sa táto veta úplne odstrániť stále udáva chybu aj keď to už pišem dobre.A už ma to hnevá že to ide do kolečka stále chybne!


petaj4

Je to asi správně :ne to nejsem já, to jsi ty


vladimirbz

napsal jsem "ne, to já ne, to ty" a vůbec nechápu, proč je to špatně


tenhobi

Varianta s ale "ne, to není mnou, ale tebou" není dostačující?


MarekPiln

Ne, to není mně, to je tobě - špatně?


Compmag

To by tam bylo "it is not to me" a stejně v druhé části "to you"


ElikaMacho3

Také jsem to přeložila : To není moje, to je tvoje. Jelikož neumím anglicky tak absolutně netuším jak to , že je překlad jinak.


Ifa434178

Nebylo by to: It is not mine, it is your? Ale vůbec si nejsem jistá


Kojak12

'Ne, to nejsem já, ale ty' je podle mě správně..


Zdenk509918

Dobrý den. Napsal jsem: Ne to nejsem to já ale ty. Jak by tedy tato ve zněla. Děkuji


Compmag

Dobrý den, v případě, že byste odstranil jedno nadbytečné "to" (jedno které), potom by to měla být správná odpověď. Čeština je hodně flexibilní jazyk, nemá pevné pořadí slov, ale kopírování slova na všechna místa kde se může vyskytnout neumožňuje. Potom by to potom byl potom blázinec. I když uznávám, že do školních prací se zadaným rozsahem by se to hodilo ;)


Nicka625362

Napsal jsem "yoy" misto "you", Duo to vyhodnotil jako chybu, ne jako preklep. Proc to?


Simona652302

Proč mi to ukazuje jako chybu, když jsem napsala: Ne, to já nejsem, to jsi ty?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.