"No, it is not me, it is you."

Překlad:Ne, to nejsem já, to jsi ty.

před 3 roky

13 komentářů


CzechMickeyMouse

Napsal jsem chybně "Ne, to není mnou, to je tebou." Poradíte? Jak by tato věta zněla v angličtině správně?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Napsal jste to spravne, jenom tam ta varianta nebyla. V anglictine se diky absenci sklonovani a casovani neda tohle uplne rozlisit. Mozna by se, pro zdurazneni dalo rici "no, it is not because of me, it is because of you. Ale "it is not me, it is you." je take prijatelne.

před 3 roky

mirek305156

Dobrý den. Napsal jsem - Ne to není moje. to je tvoje. Asi je to špatně. Jak by se napsala taková věta v angličtině?

před 1 rokem

R3sidento

Já to napsal, stejně, a taky me to zajima

před 1 rokem

Compmag
Compmag

Jestli se nepletu, tak vaše varianta by byla "No, it is not mine, it is yours"

před 3 měsíci

tenhobi
tenhobi

Varianta s ale "ne, to není mnou, ale tebou" není dostačující?

před 1 rokem

MarekPiln

Ne, to není mně, to je tobě - špatně?

před 10 měsíci

Compmag
Compmag

To by tam bylo "it is not to me" a stejně v druhé části "to you"

před 3 měsíci

ElikaMacho3

Také jsem to přeložila : To není moje, to je tvoje. Jelikož neumím anglicky tak absolutně netuším jak to , že je překlad jinak.

před 10 měsíci

Ifa434178

Nebylo by to: It is not mine, it is your? Ale vůbec si nejsem jistá

před 6 měsíci

vladimirbz

napsal jsem "ne, to já ne, to ty" a vůbec nechápu, proč je to špatně

před 5 měsíci

LenkaVagne

Prosim nedá sa táto veta úplne odstrániť stále udáva chybu aj keď to už pišem dobre.A už ma to hnevá že to ide do kolečka stále chybne!

před 5 měsíci

Kojak12

'Ne, to nejsem já, ale ty' je podle mě správně..

před 3 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.