Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У нього є мило."

Переклад:He has soap.

3 роки тому

13 коментарів


OlegZavada

Мене теж часто ставлять у ступор відсутність артикля, наприклад " my daughter wants a watch" але у вправі з картинкою виправило на просто "watch"? Якщо не важко, дайте лінк на якийсь гарний матеріал, щоб раз і назавжди з цим розібратися:)

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо я правильно Вас зрозумів, вправа із картинкою - це перекласти окреме слово (і зображення предмета). Окреме слово в Дуолінго прийнято перекладати без артикля. Тут немає протиріччя.

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо я правильно Вас зрозумів, вправа із картинкою - це перекласти окреме слово (і зображення предмета). Окреме слово в Дуолінго прийнято перекладати без артикля. Тут немає протиріччя.

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо я правильно Вас зрозумів, вправа із картинкою - це перекласти окреме слово (і зображення предмета). Окреме слово в Дуолінго прийнято перекладати без артикля. Тут немає протиріччя.

6 місяців тому

lyova88
lyova88

мило однина і зліченне чому немає артикля "а" ?

3 роки тому

SergioRuido

В англійський його розглядають і як незлічене, як субстанцію чи речовину. У нас теж, до речі, не дуже коректно сказати "два мила, чотири мила" - "два бруски/шматки мила" (two soap bars)

3 роки тому

ksyitta1961

Чому минулого разу такий варіант був неправильним і виправлено на "He has got soap"?

2 роки тому

BizCray

мене і зараз так виправило

1 рік тому

F_V_I
F_V_I

А відповідь тиша.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Перепрошую за повтори. Це Андроїд чудить. Не приймає пост, а потім показує кілька копій.

6 місяців тому

OksanaPetr13

Колись ( років 10 тому) дієслово "мати" в Present Simple звучало як " to have", "to has". Зараз, щоб легше розрізняти часову форму, Теперішній неозначений час, дієслово "мати" звучить як "to have got", "to has got".

1 рік тому

Me_Dik
Me_Dik

Але варіант to have не мав би бути неправильним. Тоді враховували б обидва як вірні!

10 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо я правильно Вас зрозумів, вправа із картинкою - це перекласти окреме слово (і зображення предмета). Окреме слово в Дуолінго прийнято перекладати без артикля. Тут немає протиріччя.

6 місяців тому