1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У нього є мило."

"У нього є мило."

Переклад:He has soap.

March 4, 2015

15 коментарів


lyova88

мило однина і зліченне чому немає артикля "а" ?


SergioRuido

В англійський його розглядають і як незлічене, як субстанцію чи речовину. У нас теж, до речі, не дуже коректно сказати "два мила, чотири мила" - "два бруски/шматки мила" (two soap bars)


Dmy_S

Усе так. Але зліченним soap теж може бути, виявляється. І якщо ми кажемо a coffee - одна кава, тобто, одна порція кави (а не, приміром, a cup of coffee), a meal - порція їжі, то чому a soap не може бути "одним бруском мила"?


deniko
Mod

Загалом, мені здається, все-таки природніше сказати без артиклю, якщо ми не наголошуємо той факт, що у нас лише одне мило. Але чому б і не наголосити? Іноді варто. Я згоден, що має прийматися і "He has a soap".

Цікаво, що у звітах немає такого варіанту, хоча на форумі активно обговорюється.

Натомість, там є 5 повідомлень із проханням прийняти He has a soup в якості правильної відповіді :)


Dmy_S

))) Точно не пригадую, але, здається, в цій темі в одному уроці могли давати вправи й із soap, й із soup - щоб народ звикав їх якось розрізняти )


OlegZavada

Мене теж часто ставлять у ступор відсутність артикля, наприклад " my daughter wants a watch" але у вправі з картинкою виправило на просто "watch"? Якщо не важко, дайте лінк на якийсь гарний матеріал, щоб раз і назавжди з цим розібратися:)


Fb8U1

Якщо я правильно Вас зрозумів, вправа із картинкою - це перекласти окреме слово (і зображення предмета). Окреме слово в Дуолінго прийнято перекладати без артикля. Тут немає протиріччя.


ksyitta1961

Чому минулого разу такий варіант був неправильним і виправлено на "He has got soap"?


BizCray

мене і зараз так виправило


ludlub34

"he has a soap" - у чому помилка?


Fb8U1

У цьому обговоренні про це вже написано. Почитайте коментар Sergio Ruido. Soap в англійській може бути і з артиклем, і без, якщо його розглядають, як речовину.


Me_Dik

Але варіант to have не мав би бути неправильним. Тоді враховували б обидва як вірні!


F_V_I

А відповідь тиша.


OksanaPetr13

Колись ( років 10 тому) дієслово "мати" в Present Simple звучало як " to have", "to has". Зараз, щоб легше розрізняти часову форму, Теперішній неозначений час, дієслово "мати" звучить як "to have got", "to has got".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.