"I hear you."

Překlad:Slyším tě.

March 5, 2015

17 komentářů

Řazeno od nejlepšího vlákna

Hanka244459

Napsala jsem Já tě slyším a bylo to špatně,proč?

May 29, 2019

reznik1980

mohu napsat "slyším tebe", jako správnou odpověď to nevezme

March 5, 2015

MarquiseDeBat

Teoreticky by to šlo, ale mimo kontext je to až nepřirozené zdůraznění. Něco jiného je u telefonu "Haló, slyším tě," a druhá "Jasně, že neslyším, co říkají vedle u stolu, já slyším akorát tebe," ale bez kontextu bych se přikláněla k základní verzi s "tě".

March 5, 2015

AliceKnoblice

Já napsala SLYŠÍM TEBE a bere mi to:-)....

February 15, 2016

vevuu69

Jakto že mi neuzná odpověď poslouchám tě. :/

November 21, 2015

Katherine71203

Mám to úplně stejně. Přeci když vezmu telefon a řeknu "I hear you", znamená to slyším tě, ale i poslouchám tě.

January 13, 2018

Gabuerkov

taky nevím : je to vlastně to stejné :D

January 17, 2016

kacenka9

Neni. Slyset a poslouchat jsou dve slova i v CJ a maji i jine vyznamy. Poslouchat je anglicky 'listen'.

January 17, 2016

Gabuerkov

aha to mě nenapadlo, tak děkuji za vysvětlení :)

January 17, 2016

periHK

"slaším a poslouchám, můj pane". Google to má jako synonyma také, navíc jeho příklad: behind her she could hear men's voices -bych přeložil slovem slyšet.

January 4, 2017

kacenka9

Ale 'hear' je slyset. Takze byste to prelozil spravne. Ale 'listen' neni slyset, ale poslouchat.

January 4, 2017

atemit

Nemá tam být správně I can hear you? Chápu dobře, že can tam není proto, že to ještě začátečník nezná? Děkuji za vysvětlení.

March 22, 2017

Katherine71203

Ale I can hear you doslova znamená "Mohu tě slyšet."

January 13, 2018

terkamach9

proč nemůže být já tě slyšel?

February 2, 2016

kacenka9

Protoze tam v AJ neni minuly cas.

February 2, 2016

nueby

A i kdyby to minulý čas byl, chybělo by vám tam slovo. Já JSEM tě slyšel.

February 3, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.