1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have already done it."

"I have already done it."

Překlad:Já jsem to už udělal.

March 5, 2015

13 komentářů


Michal-R

Mám již to hotové??? Tak tohle jsem opravdu ještě nikdy neslyšel. Souhlasím, že by spíš mělo být Mám to již hotové.


JanRejlek1

Věta "Mám už to hotové", kterou mi to napsala jako správnou odpověď, mi přijde jazykově dost krkolomná. Do odpovědi jsem napsal "Mám to už hotové", což mi přijde jako synonymum, ale neuznáno.


ohynek

Nešlo by: Už jsem to udělal. ?


Honza_U

Také nechápu, proč je tato odpověď označena za nevyhovující...?Zkusí někdo prosím odpovědět?


MilanShiva

Šlo by i "Mám to už hotové."? :)


nueby

=I already have it done. Takže nikoliv :-)


jardanovk

Ja to jiz udelal take spatne?


jgstcd

Je. V spisovne cestine je v minulem casu krome pricesti cinneho prislusny tvar slovesa "být" v treti osobe zakazan a ve zbylych dvou osobach povinny.


dakf0

Já to již mám hotové


tomasvasek

Mam to již splněno.


nueby

K takto volnému překladu nám chybí důvod. Angličtina má přesněji odpovídající slovesa, např. fulfill, meet a comply with.


MjaMachurk

Ja jsem uz to udelal - chybne?


lenura8

Proč mi to nebere Já to mám už udělané. Když je tam have tak by měl být překlad mít- mám, ne?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.