Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I have already done it."

Překlad:Já jsem to už udělal.

před 3 roky

12 komentářů


Michal-R

Mám již to hotové??? Tak tohle jsem opravdu ještě nikdy neslyšel. Souhlasím, že by spíš mělo být Mám to již hotové.

před 3 roky

JanRejlek1

Věta "Mám už to hotové", kterou mi to napsala jako správnou odpověď, mi přijde jazykově dost krkolomná. Do odpovědi jsem napsal "Mám to už hotové", což mi přijde jako synonymum, ale neuznáno.

před 3 roky

MilanShiva
MilanShiva

Šlo by i "Mám to už hotové."? :)

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

=I already have it done. Takže nikoliv :-)

před 3 roky

jardanovk
jardanovk

Ja to jiz udelal take spatne?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Je. V spisovne cestine je v minulem casu krome pricesti cinneho prislusny tvar slovesa "být" v treti osobe zakazan a ve zbylych dvou osobach povinny.

před 2 roky

dakf0
dakf0

Já to již mám hotové

před 2 roky

tomasvasek
tomasvasek

Mam to již splněno.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

K takto volnému překladu nám chybí důvod. Angličtina má přesněji odpovídající slovesa, např. fulfill, meet a comply with.

před 2 roky

ohynek

Nešlo by: Už jsem to udělal. ?

před 1 rokem

Honza_U

Také nechápu, proč je tato odpověď označena za nevyhovující...?Zkusí někdo prosím odpovědět?

před 7 měsíci

MjaMachurk

Ja jsem uz to udelal - chybne?

před 1 rokem