"This product is for sale."

Fordítás:Ez a termék eladó.

March 5, 2015

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


evairenpinter

A "product" szót nem ismertem föl, mert 'padet'-hez hasonló kiejtésben nem tudtam azonosítani. - Nem is a pontokért, inkább a folyamatos beszéd értéséért gyakorolok ismert, rövid szövegeken újra és újra. Szerintem jó irány az, ha a lassú tempó elmarad, de a nehezebb kiejtésű szavakról nem kellene levenni a kiejtést, s a díjazást ennek megfelelően át kellene alakítani. Az elismerés inspirál! A war = háború szó kiejtése és felismerése nekem gondot okoz ...


Jzsefgosto

Viz product a hangzás


GbornSzab

Igazad van és örülök, hogy mi még tanultunk latint.


tkluka

Akciós termék?


Kencsike1

Na most a terméket miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.