"She writes and I read."

Traducere:Ea scrie și eu citesc.

March 5, 2015

14 comentarii


Ninicu

Iar eu nu inteleg cand se pune "s"la sfarsitul ex. Care diferenta : "write" şi "writes"

August 9, 2016

AdinaAmalia

Pai -ea scrie- she writes eu scriu- i write asa e

March 19, 2017

Darius494411

Eu am scris writesk şi a spus că e corect

May 25, 2017

Ioana301632

Când un cuvânt are 's, la sfârșit asta înseamnă că acel cuvânt este la plural de exemplu:duck=rață ducks=rațe

July 11, 2017

FabianRava

Cand e in fata lui She si He ,pentru ca vine de la she is.Cred

November 10, 2017

LeeaCara12

La pers a treia exista forme speciale sau s, es, ies

January 30, 2019

AntonelaCr

Eu credeam k traducerea este ea scrie si eu citesc!!!!<

March 13, 2015

stelaiancu

Eu am tradus corect, dar , pentru ca nu am pe tastatura semnele pentru i, s, t, a, cuvantul si a fost considerat greseala. Nu mi se pare corect , mai ales ca asa am lucrat de inceputul programului si nu a fost nici o problema .

March 10, 2016

IoanaAndre17

Am uitat sa il pun pe eu si mi-a spus ca este corect Ea scrie si citesc

May 13, 2017

AntonelaCr

Cika am gresit trebuia ea scrie si citesc pfffff hhhah

March 13, 2015

Lorena114967

Am scris" ea scrie si citesc "si a zis ca e corect

June 30, 2017

elena229310

raspunsult corect in lb, romana ,este;ea citeste,ei citesc.......nu inteleg de ce ei dau raspuns corect''ea scrie si citesc????.

July 29, 2017

Ana73645

Trebuiau se scrie write

February 26, 2018

octeu

De ce e gresit Ea scrie iar eu citesc?

August 13, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.