1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She writes and I read."

"She writes and I read."

Traducere:Ea scrie și eu citesc.

March 5, 2015

8 comentarii


Ninicu

Iar eu nu inteleg cand se pune "s"la sfarsitul ex. Care diferenta : "write" şi "writes"


AdinaAmalia

Pai -ea scrie- she writes eu scriu- i write asa e


Darius494411

Eu am scris writesk şi a spus că e corect


Ioana301632

Când un cuvânt are 's, la sfârșit asta înseamnă că acel cuvânt este la plural de exemplu:duck=rață ducks=rațe


FabianRava

Cand e in fata lui She si He ,pentru ca vine de la she is.Cred


AntonelaCr

Eu credeam k traducerea este ea scrie si eu citesc!!!!<


stelaiancu

Eu am tradus corect, dar , pentru ca nu am pe tastatura semnele pentru i, s, t, a, cuvantul si a fost considerat greseala. Nu mi se pare corect , mai ales ca asa am lucrat de inceputul programului si nu a fost nici o problema .


IoanaAndre17

Am uitat sa il pun pe eu si mi-a spus ca este corect Ea scrie si citesc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.