1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Dosáhla svého cíle."

"Dosáhla svého cíle."

Překlad:She reached her objective.

March 5, 2015

14 komentářů


RadomrKen

Lze použít : She achieved her aim. Děkuji


kacenka9

Teoreticky ano. V praxi jsem v zivote neslysela nikoho pouzit 'aim' v podobne vete. Ale jde to. Muze to byt i oblastni. Mnohem casteji uslysite 'she achieved her goal'.

Zde, jestli to bude fungovat je tabluka vyuziti techto vet v literature https://books.google.com/ngrams/graph?content=he+achieved+his+goal%2C+he+achieved+his+aim&year_start=1800&year_end=2000&corpus=15&smoothing=3&share=&direct_url=t1%3B%2Che%20achieved%20his%20goal%3B%2Cc0%3B.t1%3B%2Che%20achieved%20his%20aim%3B%2Cc0


Luk009

Může se jako náhrada slova "achieved" použít i slovo "She accomplished his goal"?


nueby

Ze zvědavosti jsem skouknul percentuální zastoupení "achieved his aim" v celkovém výskytu té fráze s "aim" plus "goal", pro US a GB angličtinu zvlášť. V obou variantách angličtiny "aim" rychle klesá. V US byl v roce 2000 někde pod 20 procenty a v GB kolem 40 procent. Graf jsem zabalil:

http://bit.ly/ngachieveAimGoal


KristnaNmc4

She rich her destiny


tatka_
Mod

Destiny je osud


HanaDvokov9

proč se neuznává object?


mzOWNt

She achieved her goal - nestihl jsem zaškrtnout


z2aT8PKP

She reached her goal. nemoze byt ??


z2aT8PKP

She achieved her goal - ANO She reached her goal -NIE aky je v tom rozdiel ? Ďakujem za odpoveď a vysvetlenie.


ZdekaSchoo

reach dosáhnout na něco, co je vysoko nebo daleko, když se musíte pro to natáhnout nebo dosáhnout nějakého místo, dorazit někam, to čeho chcete dosáhnout je fyzické místo, věc jako kniha na poličce, goal není fyzické místo nebo věc, je to cíl, kterého chcete dosáhnout při učení nebo v práci a tam se používá achieve https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/reach https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/achieve


AliceMurdy

she reached her objectives - dosáhla svůj cíl - objective

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.