"Dosáhla svého cíle."

Překlad:She reached her objective.

March 5, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


AliceMurdy

she reached her objectives - dosáhla svůj cíl - objective


JuroP2000

Áno, napoveda ukazuje chybne objectives


RadomrKen

Lze použít : She achieved her aim. Děkuji


nueby

Ze zvědavosti jsem skouknul percentuální zastoupení "achieved his aim" v celkovém výskytu té fráze s "aim" plus "goal", pro US a GB angličtinu zvlášť. V obou variantách angličtiny "aim" rychle klesá. V US byl v roce 2000 někde pod 20 procenty a v GB kolem 40 procent. Graf jsem zabalil:

http://bit.ly/ngachieveAimGoal


kacenka9

Teoreticky ano. V praxi jsem v zivote neslysela nikoho pouzit 'aim' v podobne vete. Ale jde to. Muze to byt i oblastni. Mnohem casteji uslysite 'she achieved her goal'.

Zde, jestli to bude fungovat je tabluka vyuziti techto vet v literature https://books.google.com/ngrams/graph?content=he+achieved+his+goal%2C+he+achieved+his+aim&year_start=1800&year_end=2000&corpus=15&smoothing=3&share=&direct_url=t1%3B%2Che%20achieved%20his%20goal%3B%2Cc0%3B.t1%3B%2Che%20achieved%20his%20aim%3B%2Cc0


Luk009

Může se jako náhrada slova "achieved" použít i slovo "She accomplished his goal"?


KristnaNmc4

She rich her destiny


tatka_
Mod
Plus

Destiny je osud


HanaDvokov9

proč se neuznává object?


mzOWNt

She achieved her goal - nestihl jsem zaškrtnout


z2aT8PKP

She reached her goal. nemoze byt ??

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.