Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu kadınlar kim?"

Çeviri:Who are these women?

3 yıl önce

7 Yorum


ozlena

Who are this women neden olmuyor

3 yıl önce

buketsevcan

This tekillerde , these çoğullarda kullanılır. Women da çoğul bir kelime olduğu için these olur.

3 yıl önce

Ptrk12
Ptrk12

Çok sağolun...

2 yıl önce

elif628018

Çok teşekkürler şimdi anladım.☺

2 ay önce

HzEmre
HzEmre

these ile this in farkı nedir acaba?

1 yıl önce

TahaYucel

This: bu These: bunlar

1 ay önce

OzanBal

Who are these womans ile womens arasındaki fark nedir?

1 ay önce