1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I know where she is."

"I know where she is."

Fordítás:Tudom, hol van.

March 5, 2015

7 hozzászólás


sepase0

tudom merre van ő, ezzel most mi a baj


Abenhakan

Elfogadható.


PuxlerPeter

Kár, hogy nem fogadja el


AndrsTth532551

Végre egy olyan mondat, ami értelmes...


IstvanBorsanyi

Egy kérdés: miért nem where is she?


fectroll

Mert nem kérdés, hanem egy kijelentés, hogy "Tudja, hol van ő".


JanosGrenc

a she szót most furcsa módon szű-nek mondja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.