1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have known her for two mon…

"I have known her for two months."

Переклад:Я знаю її два місяці.

March 5, 2015

16 коментарів


D8R4

Нащо ту for


Fb8U1

Прийменник for позначає протяжну в часі дію (протягом двох місяців, або просто: два місяці). Якщо кажуть, що якась подія сталася колись, то for не вживається. It was two months ago. Це було два місяці тому.


Alex392704

А чому не можна I know her...


Fb8U1

Десь у цій темі були пояснення Nordry щодо часу Present Perfect. Перечитуйте обговорення, може і знайдете. Передам зміст по пам'яті.

Present Perfect означає Знав протягом якогось часу і знаю тепер. Переклад - Знаю.

Past Simple - про людину, котрої вже немає, або з котрою давно втрачений зв'язок. Переклад - Знав.


Olga676347

То у Past Simple це речення буде без for чи якось по іншому?


Fb8U1

Ось я знайшов у своїх архівах пояснення Nordry, на яке посилався.

"Nordry 251012

Simple past: I knew him for many years. Implies that he is dead or that you no longer have any contact with him.

Present perfect: I have known him for many years. Implies that you still know him, it is a continuing truth.

We would never say "I know him since"."

Як бачимо, for є в обох часах, бо це ознака протяжності в часі. І ніяк не можна казати про це у теперішньому часі (останній приклад), хоч українською це теперішній час.


AnnLarivon

ось тут у теперешньому часі дієслово.


PlinseFlad

Я знала її два місяці - прийняло як правильну відповідь. Інший переклад - Я знаЮ... То який час?


Fb8U1

Один із випадків вживання Present Perfect - дія почалась у минулому і триває тепер. Тобто, Знала і Знаю зараз.


5AzW5

А чому не прийняло : Я знав її два місяці?


typo3ua

Тому що ви вказуєте, що саме два місяці і жодного натяку чи знаєте ви її тепер..., а Present Perfect саме на це і вказує


duliungo1

Чому іноді заразрвує описки а іноді ні


Olexa1914

У мене не працює автозміна тому замість іі


A09v

Можна б було зараховувати і інші варіанти. Наприклад,
я знаю її на протязі (протягом) двох місяців.


Vital153055

я знав її протягом двох місяців, знаю ж трохи по іншомі, ні?


Mike15924

I have known her for two months - чому невірно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.