"She sleeps."

Vertaling:Zij slaapt.

March 5, 2015

4 opmerkingen


putje25

Kan iemand mij helpen ??? Ik schrijf zij slapen maar hetbis zij slaapt waarom is het zij slaapt????

April 7, 2015

WordFitlySpoken

Omdat de zin zegt 'she sleeps.' Zij slapen = 'they sleep.' In het Engels staat een andere woord voor 'she' and 'they.'

Sorry als er fouten in mijn Nederlands, het is nog niet zo goed.

May 1, 2015

Hokusai_1

Here you have a very good tool to help you, Vertalen.nu , it is a dutch site, but very useful, one can conjugate verbs; find example sentences; translate and there is a dictionary : http://www.vertalen.nu/vervoeging?vervoeg=sleep&taal=en

November 15, 2015

RubenUijtde111

Thanks!

May 16, 2017

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.