"Wehavereducedtheirnumber."

Tłumaczenie:My zredukowaliśmy ich liczbę.

3 lata temu

17 komentarzy


Psychologiczny

Jaka ilosc... ??? To chyba lepiej pasuje wstawic ''amount '' a nie number !??

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Policzalny - "number"
Zwykle niepoliczalny - "amount"

"We wanted to reduce the number of emails"

"We wanted to reduce the amount of paperwork"

1 rok temu

Alexso5552

A dlaczego nie można było napisać zamiast liczbę to numer

1 rok temu

jankobill

My obniżyliśmy ich liczbę-jest również prawidłowe i brzmi lepiej w j.polskim

2 lata temu

PanPiiiitaaaa

Czego liczbę?

1 rok temu

PiotrKoacz2

Po polsku raczej pomijamy "my"

1 rok temu

MaryaStark1

Reduce moze byc rowniez obnizyc

3 lata temu

ziewaczek
ziewaczek

Przepraszam, ale bez jakiegokolwiek kontekstu, wydaje mi się to być bełkotem.

1 rok temu

KatarzynaK814559

A czemu nie zredukowalismy ?

1 rok temu

Zdralka
Zdralka

jeśli w tłumaczeniu jest "ograniczyliśmy" to po ang. powinno być we limited, a jeśli jest reduced to znaczy obniżyliśmy lub zredukowaliśmy

1 rok temu

Wiktor872456

Zmniejszyliśmy ich ilość. ☺ Dobrze

3 miesiące temu

BloodWitch2

A czemu nie numer???

1 rok temu

ukasz216773

REDUCE w jez. angielskim oznacza zmniejszyć ale tez zwiekszyć - w polskim zredukować to tylko zmniejszyc

1 rok temu

michal803187

????

1 rok temu

marta663782

Dlaczego nie moze byc "ich numer" tylko ma być "ich liczbę"?

1 rok temu

damianOko

Hehe czasami mnie rozklada na lopatki

2 lata temu

grzegorzsi20

Pisze tak jak ma byc a nie zaliczacie

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.