1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are for the individuals…

"They are for the individuals."

Çeviri:Onlar bireyler içindir.

March 6, 2015

9 Yorum


radyoaktif

"onlar kişiler için" neden olmasın ? kişi de birey demek değil mi?............................................................................


Emma-lee93

Birey daha uygun ama sizin cevabınız da oluyor, rapor ettiniz mi? :)


radyoaktif

Hayır :/ rapor edebileceğimin farkında değildim :D bölümleri atlamak için fazla sabırsızım sanırım ondan ^^ teşekkürler bilgi için :))


sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


alibutik

onlar bireylerindir olmaz mı ?


Muhammed-19-1907

'onlar bireylere' niçin olmuyor


onlyYNS

Endıvecivususs mu okunuyor


mhtemizkan

Bildigim kadariyka 'people' da insanlar anlamini tasiyor. 'people' yerine 'individuals' kullanmamizin ozel bir sebebi var mi?


MehmetEmra7

People olsa daha düzgün cümle olmaz mı? Yeni kelime koyacağız diye cümleler kötüleşiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.