1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He wants to be alone."

"He wants to be alone."

Çeviri:O yalnız olmak istiyor.

March 6, 2015

5 Yorum


xdurmazx

O yalniz olmak istiyor ile O yalniz olmayi istiyor cevaplari arasinda ne fark var neden kabul edilmiyor


Mesutov

Bazı fiiller ing takısı almıyor ve burdaki gibi ister _ istiyor olarak çevrilebiliyor o fiilleri öğrenirsek daha iyi anlayabiliriz


tolga.gok13

ben doğru yaptım fakar sormak istiyorum geniş zaman değil mi bu neden o yalnız olmak ister denilmiyor belki evet o yalnız olmak istiyor anlamı çıkacak zaten ama he is wanting to be alone bu cümleyi nasıl çevircez o zman


blue.elis

"Want" fiili "-ing" takısı almaz


AyselErolu

Want; ing takısı almaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.