"Benimkızkardeşlerimfarklılar."

Çeviri:My sisters are different.

3 yıl önce

8 Yorum


DelalEvinSEVGIN

Are yazmadim olmadi dedi

2 yıl önce

Zembereck

My sisters is different kabul etmedi?

3 yıl önce

buketsevcan

Çoğul kelimeler için "are" kullanılır. My pencils are red. My pencil is red.

3 yıl önce

oz05

Ne zamandir buna dair cevap ariyordum . sağol :)

3 yıl önce

ferdi48130

Benim kızkardeş(ler)im farklı(dır)= my sisters (are) different.

2 yıl önce

mustafaselviolu

I için am, he/she/it için is, we/you/they için are

2 yıl önce

ozymozy2005

My siblings are different i kabul etmedi

1 yıl önce

Feyza668034

"My sisters" çoğul olduğu için "is" getirilmez. "Are" getirilir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.