1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Χρησιμοποίησαν τον αδελφό ως…

"Χρησιμοποίησαν τον αδελφό ως παράδειγμα."

Μετάφραση:They used the brother as an example.

March 6, 2015

7 σχόλια


Catamaran2016

Γιατί δεν δέχεται; They used the brother like an example το σαν και το ως σημαίνουν το ίδιο.


ErandaNorr

Το πρόβλημα δεν έχουμε εμείς αλλά το μηχάνημα εγώ έγραψα they used their brother as an example γιατί πάνω στις βοήθειες γράφει their Και όχι the ,και μου βγήκε λάθος


kikipap

Γιατί δεν είναι σωστό το: They used the sibling as an example


glavkos

Τώρα προστέθηκε ως εναλλακτική σωστή απάντηση.


Michael409270

δυστυχώς όχι ακόμα


pFCF7

Δεν δέχεται το They used the brother as example


jaye16

Χρειαζεται το "an example".

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.