"The other children are bigger."

Çeviri:Diğer çocuklar daha büyük.

3 yıl önce

15 Yorum


saidcetin

Başka sözcüğünü neden kabul etmiyor. Saçmalık bu

3 yıl önce

Emma-lee93

Diğer çocuklar dediğinde bahsettiğin belirli bir çocuk grubu olduğunu düşünüyorum bu nedenle THE other children. Ama başka çocuklar dediğinde ise belirsiz bir anlam var o nedenle de sadece "other children" deriz yani burada the kullanıldığı için sizinki olmuyor :)

3 yıl önce

huseyin2014

are more gibi duyuluyor

3 yıl önce

Emma-lee93

"Are more bigger" gibi bir kullanim YANLIS!

3 yıl önce

huseyin2014

"are more bigger" demedim:)) konuşma alıştırmasında "are" "more" gibi duyuluyor. demek istediğim bu. bu yüzden yanlış yaptım

3 yıl önce

Kaya55555

Burada more veya than yok. Cümle kalıp mi?

3 yıl önce

Emma-lee93

Hayir kalip degil, than koymak isteseydik o zaman baska bir seyle kiyaslamamiz gerekirdi yani "the other children are bigger than us" gibi mesela. More icin ise soyle; bazi sifatlar onune more alir ama "big" sifati istisna olarak almayanlardan, "bigger" oluyor (genelde kisa ve tek heceli sifatlar more almayip -er ekini aliyor).

3 yıl önce

Kaya55555

Teşekkür ederim.

3 yıl önce

Ercan119054

Bigger aynı zamanda büyüktür demek değil midir ? "Daha büyük" ve "Büyük" ikisininde kabul görmesi gerekmez mi ?

2 yıl önce

Emma-lee93

"Diğer çocuklar büyük" = "The other children are big"

  • bigger = daha büyük
2 yıl önce

SenamWinch

Neden çocuk değil de çocuklar

2 yıl önce

Emma-lee93

CHILDREN

2 yıl önce

Puck52825

Children çoğul bir kelime People gibi

1 yıl önce

Eyzn07

Daha anlamı veren kelime hangisi?

11 ay önce

MareNostru4

Big kelimesinin sonu big : büyük, bigger : Daha büyük

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.