1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He kept his word."

"He kept his word."

Çeviri:O, sözünü tuttu.

March 6, 2015

16 Yorum


mefese66

Böyle saçma bişey duymadım. Sözünü tuttu böyle mi yazılır? Keep her promise daha uygun!


hakanihat

Yenilikler gerek direk cumlelerde boyle seyler gorunce kafamiz karisiyor her testten once kisa bir anlatim olsun meselya "kahvaltini bitirdin mi" kelumesi gibi zor cevrilen kelimeleri once aciklayin nasil boyle oluyo felan lutfen


bacio_

Promise fiili dururken keep kullanmak nedendir anlamadim?


VolkanDeni5

Çok saçma bir cümle


NezihD

"sözünde durdu" nasıl söylenir?


tugcegizem

Word sözcük kelime anlaminda değil miydi..


zlemkosova

"O kelimesini unuttu." anlam olarak eksik kalacağından mı olmaz?


buketsevcan

O kelimesini unuttu = He forgot his word.. Tuttu yerine yanlışlıkla unuttu mu yazdınız bilmiyorum ama genelde "his word" "onun sözü" olarak çevrilir. Mesela bir şey için söz verirken "I give you my word"(Sana söz veriyorum) diyebilirsiniz.


BozlakDeni

Çok açıklayıcı bir yanıt olmuş. Teşekkürler..


Yldrm492893

"Word"ün anlamlarından biri de "vaad"dir.


SoneStarJ

Sözünü kelimesini karşılayan başka kelimw olamaz mi?


HasanMetin2

Kafa karıştırıcı


osmandede3

'o, onun sözünü tuttu' nasıl yazılır


Lale188

Keep word , keep your promise:sözünü tutmak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.