1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ta kočka pije své mléko."

"Ta kočka pije své mléko."

Překlad:The cat drinks its milk.

March 6, 2015

14 komentářů


Axelliens

Pokud vim, u zvirat by se mel pouzivat tvar "it's" - (jeho, jeji), ale tady je "her, ...proc?


JosefPepoJ

Uznalo mi to "her". Proč? Jaký je rozdíl mezi "her" a "its"?


10Joachim

Her se váže k ženskému rodu. Its se většinou váže ke zvířatům.


nibor98

Pokud by tato věta zněla that cat tak by to bylo tahle kočka ne ta kočka.


kacenka9

TAHLE a take TATO/TAHLETA je THIS.

TA a take muze byt bud THE nebo THAT.

TAMTA/TAMHLETA pak THAT


TaNlGA

Mne to teda napsalo naopak its milk


Marek920028

The cat to zni jako the c a t


Nicholas121239

Ano, taky jsem si té špatné výslovnosti všiml.


This_Is_Tess

Cat jako /si at/???


Jja437736

Výslovnost se mi zde moc nelíbí


BorisProka

Nema tu byt misto ITS spis HIS?


Aggressive123

Protože Its znamená její ("té osoby") ale HIS znamená jeho jako např. Té druhé osoby


AlePzner

Its i her milk je ok, pokud kočku známe :)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.