1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We like Germany."

"We like Germany."

Çeviri:Biz Almanya'yı severiz.

March 6, 2015

21 Yorum


caner267399

We dont like germany

September 3, 2016

MehmetAliC351844

Alaman eşşeğini daha çok severiz :) Kemal Sunalı rahmetle anıyoruz :( iyi adamdı

May 26, 2017

yaprakuluda

Evet bende cok seviyordum

August 29, 2017

Ebrarxdxd

Hem sevmiyorsunuz hem de orda yaşıyorsunuz bu nasil mantık

October 2, 2019

yalcnnebio

I am from

October 9, 2019

halil.mutl

Sevmek fiili geniş zamanlı bir fiil olduğuna göre "seviyoruz" da olamaz mı

March 15, 2015

n.oykus_58

Seviyoruz şimdiki zamandadır

May 6, 2015

Ebrarxdxd

Evet like -ing eki alamadigi için ayni zamanda seviyoruz anlamina geliyor ama kabul etmedi

July 21, 2019

GkhanGezgi1

Almanyada bize bayılıyodu renk yapmayın devam edin

March 30, 2017

Pelin208367

Ben "biz almanyayı seberiz " yazmışım o yüzden yanlış dedi normalde yazım yanlışı var derdi salak

January 2, 2017

Ayegllayda

Bende almanyayı <böyle yazdım diye yanlış dedi halbuki normalde harfde yanlışlık yapsam bile yazım yanlışı belirtip doğru sayardı

July 14, 2017

deti1959

Almanya özel isim olduğu için kelime büyük harfle başlamalı. Özel isimlere yapılan ekler yukardan virgülle ayrılır. ''Almanya'yı'' olmalıydı. Yani sadece bu kelimede iki hata var.

May 21, 2019

Asyaduran2

Demekki senin ingilizceyi değil türkçeyi öğrenmen gerek

September 8, 2017

Batuhan764529

We like the Germany Olmıyacakmıydı acaba?

September 19, 2017

TurkanUlka

Verdiğim cevap doğrudur şimdiki zaman olması lazım

May 1, 2016

Erkut368254

Ben busorunun cevabını yazmak istemiyorum Ben almanyayı sevmiyorum.

March 9, 2017

Neslihan930353

Verdiğim cevap doğruydu sanırım noktalamada yanlışlık oldu

May 26, 2017

Duranoz

ne bu alman sevgisi anlamadım. ingilizceyi bırakıp almanca öğrenicem az kaldı...

May 4, 2015

Sude388069

Almanya'yı söyletinceye kadar uğraştı?

October 16, 2016

iremdilrub

We hate Germany

November 9, 2016

otto73424

Biz Almancayı severiz yazdım kabul etti Almanya'yı ile almancayı farkını nasıl anlayacağız

October 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.