1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are going to prepare pas…

"You are going to prepare pasta."

Çeviri:Siz makarna hazırlayacaksınız.

March 6, 2015

11 Yorum


EcoTravel

neden "makarna hazırlayacaksın" da "makarnayı hazırlayacaksın" değil?

August 23, 2015

vudin

O zaman "the pasta" demesi gerekirdi

January 13, 2016

wildstorm_1970

türkçede makarna yapacağız deriz ya ingilizcede hazırlamak mı kullanılıyor acaba.?

March 6, 2015

Emma-lee93

İkisini de kullanabilirsin :)

March 6, 2015

sawashian

Pişmiş bir makarnayı servis yaparak da hazırlayabilirsiniz. ;)

August 7, 2018

wokenup1

Prepare yerine make olur mu

September 14, 2016

Emma-lee93

Evet raporla

November 9, 2016

ElifNazEse

Evet, olur.

May 25, 2019

wokenup1

Make the pasta

September 14, 2016

YavuzKaplan

Yalın bir cümlede iki özne olmaz. Makarnayı ifadesi de doğru kabul edilmeli

November 8, 2016

Emma-lee93

MakarnaYI = THE pasta

November 9, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.