1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хтось відкрив це вікно."

"Хтось відкрив це вікно."

Переклад:Someone had opened the window.

March 6, 2015

9 коментарів


sorosandra

скажіть, будь ласка, чому не зараховує "somebody"?


vovakondrat77

Будь ласка, пропонуйте свій варіант перекладу, натиснувши кнопку "повідомити про проблему" Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую. alt text


roma_34

Has не підійде?


allmillene

Це вправа до Past perfect. Тому має бути had. ☺


roma_34

Було б добре враховувати усі вірні варіанти відповідей. Щоб не збивати з толку, особливо новачків. Я наприклад спіцально не дивлюсь які це вправи, щоб не робити собі підсказки!


Nordry

Насправді, у випадку з перфектними часами це, скоріше, не підказка, а необхідність, оскільки нам, не носіям, дуже важко без контексту відрізнити Past Perfect, Present Perfect i Past Simple.


fish-key

А особливо коли всі вправи пройдені і йде робота по закріпленню навичок. Тоді ти не знаєш:писати "had" чи "has". В цьому недолік програми, бо є неоднозначність. Програма безкоштовна, і такі як ми, БЕЗКОШТОВНО допомагаємо її покращити. Однак в багатьох випадках модератори не оперативно реагують на зауваження або взагалі не реагують. Адміни, зважте на мій пост. Через обговорення ви маєте безцінний Feedback, але не використовуєте це.


Roman736841

He had opened the window - неправильно (a window). Далі: Someone had opened a window - знову неправильно!! Виправляє на "the window"! В чому суть?


allmillene

А - це невизначений артикль, яким позначають якесь там собі вікно, у наданому реченні мова йде про цілком визначене "ЦЕ вікно". Переклад можливий щонайменше у двох варіантах: the window, або ж this window.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати