"I like to exercise."

Vertaling:Ik sport graag.

March 7, 2015

6 opmerkingen


lucasvannotten

ik had , ik oefen graag en dit was fout ? ik zou ik sport graag vertalen in I like to sport !!!

March 7, 2015

Simius

Hoi! Het werkwoord "to sport" bestaat niet in het Engels.

Oefenen wordt in het Engels vertaald als "to practice" (or "practise" in Brits Engels). Het werkwoord "to exercise" wordt alleen gebruikt voor physieke oefeningen of sport, ookal kan het zelfstandig naamwoord "the exercise" ook naar ander soort oefeningen verwijzen. Kortom, het is ingewikkeld!

March 7, 2015

lucasvannotten

achzo , bedankt voor je uitleg ! is inderdaad ingewikkeld

March 8, 2015

jako101173

"Ik hou van sport" zou toch een goede vertaling zijn??

February 26, 2018

meisje587126

Waarom is ,ik vind sporten leuk, niet goed? To like betekent toch ook leuk vinden?

March 8, 2019

ZKrcKz

Ik vind sporten keuk.

Niet geaccepteerd!

March 12, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.