Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I like to exercise."

Vertaling:Ik sport graag.

0
3 jaar gelden

4 opmerkingen


lucasvannotten

ik had , ik oefen graag en dit was fout ? ik zou ik sport graag vertalen in I like to sport !!!

0
Reageer3 jaar gelden

Simius
Simius
Mod

Hoi! Het werkwoord "to sport" bestaat niet in het Engels.

Oefenen wordt in het Engels vertaald als "to practice" (or "practise" in Brits Engels). Het werkwoord "to exercise" wordt alleen gebruikt voor physieke oefeningen of sport, ookal kan het zelfstandig naamwoord "the exercise" ook naar ander soort oefeningen verwijzen. Kortom, het is ingewikkeld!

2
Reageer3 jaar gelden

lucasvannotten

achzo , bedankt voor je uitleg ! is inderdaad ingewikkeld

2
Reageer3 jaar gelden

jako101173

"Ik hou van sport" zou toch een goede vertaling zijn??

0
Reageer5 maanden geleden