"These scissors do not cut."

Traducere:Aceste foarfece nu taie.

March 7, 2015

8 comentarii
Această discuție este blocată.


mirceagaf

foarfecele sau foarfeca este acelasi lucru.Ar trebui sa mearga


Marina.MN

these e pentru plural :D


KevinDomin995705

ba nu, in engleza nu exista cuvantul "scissor", trebuie scris neaparat plural .. (adica "foarfeca" == "scissors")


odt5

Ar trebui să fi acceptat "Foarfecele astea nu taie".


ana854416

Asa am scris si eu,,,,, si nu mi-a acceptat. ." Aceste foarfece nu taie"


Bogdan31787

Foarfeci este corect


Tery323290

O foarfeca, doua foarfeci, simplu


VirginiaSt942339

FOARFECI trebuie scris !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.