"Zvířata nejsou lidé."

Překlad:Animals are not humans.

March 7, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


nihau0

proč nemůže být people?


kacenka9

Muze. Takova odpoved je mezi uznavanymi


Verka636367

no me to prave people nevzalo a hlasilo chybu... tak teda nevim..


ZdekaSchoo

přidejte screenshot


Jirous-123

Proč nemůže být člen? The animals....


MarquiseDeBat

Protože myslíme všechnu zvěř. V případě členu byste vedle sebe měl žirafu, slona, psa a rybičku, načež byste řekl něco ve smyslu "Tato zvířata nejsou lidé (ale lev, tučňák a tuleň vedle jsou)".


davidbartos2580

V prvých dovednostiach Duolingo pchalo člrny všade, a teraz si neviem zvyknúť, kedy sa aký člen používa.


Pavel844086

Neuznalo mě to člen určitý, jasně množné číslo, ale proč v některých příkladech viz základy domů člen je.. Jednou ano jednou


TomFanta

Opravdu nechápu proč někdy určitý člen na začátku věty být má a někdy ne. Už mi to opravdu dost odrazuje v duolingo pokračovat!


Tonda623910

people stále nebere


ZBYNEK706

Mě to nakonec people vzalo, problem jsem měl ve členu the před zvířaty. Viz odkaz dole.


DagmarDome

A proč ne An animals....


Kajazz3

Protože množné číslo neurčitý člen nemá

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.