"Kimse senin yakınına gelmez."

Çeviri:Nobody comes near you.

3 yıl önce

7 Yorum


Tunabey_20
Tunabey_20

Nobody can't come near you neden değil

3 ay önce

furkhan

Ben 1 ve 3'ü işaretledim. Ama sadece "nobody comes near you" doğruymuş. "Anybody comes close to you" ne için olmaz? "Herhangi biri" anlamına da geldiği için mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet, o cümlede anybody hiçkimse anlamına gelmez

3 yıl önce

ayhan135

Nobody yazdm kabul etmedi niyee acacba

3 yıl önce

yetis231

Nobody comes by you Neden olmuyor acaba?

3 yıl önce

smartmanist

No one comes near you. Hatalıymış :) Mantığını bilen var mı?

1 yıl önce

Osman148224

Nobody comes near of you

Neden hatali acaba?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.