1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Our cat plays."

"Our cat plays."

Překlad:Naše kočka si hraje.

March 7, 2015

12 komentářů


olda_x

Nevím proč ale odpověděl jsem bez přemýšlení "Náš kocour si hraje" a bylo to špatně. Já tu nikdy neviděl použít slovo "tomcat" tak se chci jenom ujistit jestli the cat znamená opravdu výhradně pouze "ta kočka" děkuji


PetrLokvenc

Domnívám se, že "cat" je obecně kočka včetně kocoura, ale "tomcat" je výhradně kocour. Takže pro Váš překlad by asi zadání mělo být "Our tomcat plays".


KAULINKA

slyšela jsem: our cat, please


vodam

co kočka může hrát?


nueby

Kdeco. Ale jde vám asi o přidání "si" do hlavního překladu. Hotovo.


Jolanamejc

Proc nemuze byt "hraje si nase kocka"? Dekuji


kacenka9

Vy byste takhle cesky zformuloval samostatne stojici vetu oznamovaci?? Jediny pripad, kdy si dovedu takovyto slovosled predstavit by byla odpoved na otazku "kdo si to hraje?" Tam pak by anglictina odpovidala "It is our cat who plays"


ave269612

"Play" je hrát i zvratné hrát si?


kacenka9

Ano. Anglictina zvratna slovesa vubec nezna. Obcas to resi dvema rozdilnymi slovy. Napr. Pujcit (tedy nekomu neco) a Pujcit si :to lend x to borrow.

Ucit (nekoho) a Ucit se: Teach x learn/study

Ale jinde to neresi. Hrat, hrat si. Z kontextu pak musime zjistit ten zbytek.


JiriCitron

Jsou jen na výběr slova a to správně je s překlepem


12sedm12

Jakoby, teoreticky je to vyhovující

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.