1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I read a study about markets…

"I read a study about markets."

Переклад:Я читав дослідження про ринки.

March 7, 2015

14 коментарів


lyova88

а чому читав, а не читаю?


M3rov3ch

гм. читав тут взагалі не правильно. писалося б так само, але звучало б "ред".


Oleksandr79

так, тут помилка, якби було "читав", то звучало б так [ai red ə stʌdɪ ə'baut mɑːkɪts]


Sasha04M

насправді це слово з таблиці неправильних дієслів ! Вони всі пишуться однаково а от звучать по-різному! Пишеться: ,,read - read - read'' . читається:,,rid , rid ,red''


Fb8U1

У Вас помилка у читанні другої форми. Друга і третя форми читаються однаково: ред.


Sasha04M

так-що тут все правильно! треба думати спочатку як перекладаються інші слова,а потім думати яке слово краще-б підійшло! читав чи червоний. ДЯКУЮ!!!!!


ULpM3

Ти маєш танки онлайн


Milkho

читаю теж може бути.


lyova88

duolingo каже, що так неправильно ((


Milkho

хм, можливо тут справа в дослідженні.

Якби герой читав його зараз було б "I am reading".

основне дієслово в простому часі означає дію, яка повторюється з певною періодичністю або відбувається постійно чи є незалежною від часу.
Я бігаю зранку. Місяць обертається навколо Землі.

Читати одне дослідження можна з якоюсь періодичністю?


vovakondrat77

Цей варіант є у варіантах перекладу.

Якщо ваш варіант не приймається, пропонуйте свій варіант перекладу, натиснувши кнопку "повідомити про проблему" Так розробникам легше вносити покращення до курсу. Дякую. alt text


lyova88

На той час не приймало (( Можливо вже приймає.


vovakondrat77

Дякую за участь у тестуванні.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати