1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "It is an important port."

"It is an important port."

Переклад:Це важливий порт.

March 7, 2015

9 коментарів


vitaliy201

Чому неможна - цей порт є важливим!?


Dimka460841

Чому не можна написати потрібний а треба важливий


Fb8U1

Відповідь знайдете у словнику.


Dmy_S

Може я все ще чогось не розумію, але якщо ми вже виділяємо цілком конкретний порт, підкреслюючи, що він - важливий, то як для цього порту може використовуватись неозначений артикль?


Fb8U1

На мою думку, Важливий порт може бути один із ряду інших важливих портів, тобто, Важливий - це як клас портів. http://easy-english.com.ua/english-articles/#a1

Ось якби Найважливіший, тоді точно означений артикль, бо найважливішим може бути тільки один.


dRYz9

Цікавий переклад


Serhii174946

А якщо It is important a port. Це помилка, чи an перед important навмисно ставлять, якщо так то чому?


Dmy_S

Артикль ставиться перед групою іменника, в даному випадку - перед пов'язаним з іменником port прикметником important.


Fb8U1

Important - означення до слова port. Про означення тут: http://easy-english.com.ua/attribute/ Простий сайт для початківців: easy-english.com.ua Тут у спрощеному вигляді англійська граматика. Корисно заглядати сюди, коли є якісь запитання.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати