"Wereadnewspapers."

Traducere:Noi citim ziare.

acum 3 ani

11 comentarii


Costi_Stc

Ma lasi...

acum 2 ani

Costi_Stc

Am uitat un "-s" la "newspapers"

acum 2 ani

AlexandruD805446

S la sfarsit este plurarul de la ziare.

cu 6 luni în urmă

marinela601307

nu stiu sa pronunta

acum 2 ani

filofteia3

Nici eu

acum 2 ani

Andrei992769

Spuneți pe litere

cu 9 luni în urmă

Liana39358

Nu pot sa pronunt corect

acum 2 ani

Izabela333037

Nici eu nu pot sa raspund corect . nici macar odata nu am raspuns corect. microfoanele astea ma enerveaza la maxim

acum 2 ani

Andrei992769

Hi

cu 9 luni în urmă

CristinaCr437497

Tocmai asta e greșeala . Pentru că ai scris la singular, trebuia la plural.

acum 4 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.