1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reached her objective."

"She reached her objective."

Çeviri:O, amacına ulaştı.

March 7, 2015

7 Yorum


dgnmrh

Amaç kelimesinde objective öncelikle akla gelmez. Goal, aim gelebilir.

Ayrıca amaca ulaşmak bir kalıp fiil

http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/amaca%20ula%C5%9Fmak


bacio_

Objective yerine <goal> daha uygun olurdu. Filmlerden öyle öğrendik.


Apocalyptica34

Arrive da ulasmak ama sanirim o i arrived the house olarak kullaniliyor


bacio_

<Arrive> bir yerden bir yere ulaşmak anlaminda kullanilir çoğunlukla, somut anlamda yani. Sizin de vermiş olduğunuz örnekteki house gibi.


yigitkose04

objective görev anlamına da gelmez mi bilgisayar oyunlarında öyle


EmrahKAAN34

Objective daha çok nesne olarak kullanılıyor sanırım. Buradaki cümle bir kalıp olabilir


incikin_

"Object" nesne anlamında kullanılıyor. "Objective"in yaygın iki anlamı var:

İlki, "kişşiye göre değişmeyen, nesnel".

"This article is quite objective."
(= Bu makale oldukça nesnel/objektif.)

İkincisi ise "amaç/hedef."

"His main objective was to pass the exam."
(= Başlıca amacı sınavı geçmekti.)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.